Tema: Re: ?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-28 08:39:18
Gali, bet cia jau kavos tirsciai - kokios ismokos numatytos, kokie ieskiniai
bus ir panasiai. Bet cia tik mano darbo sritis, kurioje as tikrai nesigaudau
tiek ir nesugebu tokiu prognoziu isburti, kaip mano mylimi IT'isnikai, kurie
jau zino, kaip, kas ir kokiu budu pavoge tuos duomenis, bei kodel tai jau
146% garantuotai kalte tu loku is klinikos, kurie nieko neismano apie
versla.

"Salas"  wrote in message news:odujuq$k1a$1@trimpas.omnitel.net...

Bet speju kiekvienas CA turi ismoku lubas numatytas sutartyje. O
ieskiniai gali gerokai virsyti tas lubas.