Tema: Re: ?
Autorius: ManXP
Data: 2017-04-26 12:59:03
Tai siuo atveju reikia zinot, ar vienas asmu buvo uz viska atsakingas, ar
keli. Gal pvz vienas buvo atsakingas uz WP puslapi, antras uz serva, trecias
uz duomenu baze, ketvirtas uz klientu softa, ir kiekvienas tvarkesi
skirtingai pagal savo sugebejimus (ko pasekoje gali but, kad vienoj vietoj
apsaugos stiprios, o kitur apie sauguma isvis nebuvo girdeta)

"Salas"  wrote in message news:odpqq9$j9p$1@trimpas.omnitel.net...

Tu tikrai tiki kad tie, kurie nesugeba pasikurti https, sugebes
pasikurti 2FA ? :)