Tema: Re: ?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-28 09:47:06
Tai jau atsiranda papildomos salygos? Neuztenka vien tik to, kad duomaze
prieinama is isores su slaptazodziu? Ir kaip sakiau - Jus nors wordpresa man
nulauzikit, kuri as per 15 minuciu paleisiu be https, o po to pasakokit,
kaip ten viskas blogai buvo.

"Salas"  wrote in message news:odun7a$n3u$1@trimpas.omnitel.net...

O jungiesi be https arba pop3 110 portu?
Ir viena pasto dezute vs duombaze su 40k klientu slaptos info, truputi
yra skirtumas ?