Tema: Re: ?
Autorius: ManXP
Data: 2017-04-26 19:08:40
Su tuo patogumu tai irgi, teorijoj labai gerai atrodo, bet... Vat realus
pavyzdzys tiesiog dabar: zinau, kas siuo metu traukia info (scraperio
pagalba) is vietinio imones tinklo (ne Lietuvoj). Kadangi irgi padarytas
"saugumas" patogumo saskaita, yra taip, kad per GUI gali atsidaryt tik tam
tikra kieki irasu per valanda. Tai scraperis jau veikia, liko dar ~2
savaites, ir bus viskas nusiurbta. Finale - apribojo patoguma, kad teoriskai
padidintu "sauguma", kai finale viskas gavosi atvirksciai - nes adminai net
nesupras, kad kazkas nusiurbe duomenis. O vat jeigu to teorinio "saugumo"
nebutu, pirma karta paleidus scraperi (kai jis pradetu traukt viena iraso po
kito non-stop) adminai iskart lgouose butu pamate, kad is tam tikros vietos
per minute pareina simtai ar tukstanciai uzklausu, ir butu pradeje
dometis... O dabar - "saugu", tai nekreipia demesio i logus :))

"Dainiushas"  wrote in message news:odqg8i$b6c$1@trimpas.omnitel.net...

nu taip, nes tai iš karto kertą per vartotojo patogumą.......ir pradeda
kilt skandalas. Nes jau vien uždėjus reikalavimus daugiau mažiau
normaliam password'ui kyla skandalai, kad pzdc.