Tema: Re: ?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-04-28 09:17:27
"DELFI primena, kad nusikaltėliai įsilaužė į įmonės tinklalapį ir
šantažuoja bendrovę sumokėti išpirką bitkoinais už gautus klientų duomenis"

"Programišiai, įsilaužę į klinikos „Grožio chirurgija“ sistemas, pavogė
labai jautrius bendrovės duomenis: pacientų nuotraukas ir kitą asmeninę
informaciją apie gydymą"

"Klinikos „Grožio chirurgija” direktorius Jonas Staikūnas komentare
DELFI nurodė, kad nesenai jo vadovaujama klinika patyrė kibernetinį
incidentą, „kurio metu nusikalstamu būdu buvo gauta prieiga prie
klinikos saugomų pacientų asmens duomenų“"