Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: ManXP
Data: 2016-02-02 11:42:19
Tai gali pavyzdi pateikt bylos? Nes is pradziu aiskini, kad civilinej teisej
reikia irodyt, ko nera. Kai pateikiu "verslo ideja" apie pinigu skolinima,
tu ja "netycia" praleidi ir "nepamatai", nes ji puikiai iliustruoja teiginiu
absurdiskuma. Veliau pateiki pavyzdi apie mokescius - vel pasakau, kaip
vyksta realiam gyvenime (ir pateikiu pavyzdi, kaip butu jeigu viskas vyktu
pagal tavo scenariju) - ir vel tyla. Tik po to papildomai pridedi "bet
jeigu..." ir vel duodi pavyzdzius is fantastikos srities. Arba sugalvoji,
kad "buvo irodymu papildomai", nors tema apie tai, kad irodymu tai nera

On 2016-02-01 22:07, ManXP wrote:
> Tikrai manai, kad tokia situacija imanoma? T.y. kad teismas lieps
> irodinet kazka pilieciui A, o ne B? :)

Iš kur tu trauki tokius vėjus, kurių aš niekur nesakiau? Vien ieškinio
priėmimui teismas privalo priimt rezoliuciją (CPK 137 str.)! O pačiam
ieškiniui keliami reikalavimai išvardinti CPK 135 str.. Jei teismas
ieškinį priėmė, reiškia ten buvo pakankamai medžiagos tam!

Iš lempos bylos nagrinėt nepradedamos, tik pats ieškinys gali būti iš
lempos trauktas ir įrodymai padirbti. Bet teismui tai iš anksto negali
būti žinoma, nes tai vėliau bus įrodyta proceso metu.

-------------------------
CPK 137 straipsnis. Ieškinio priėmimas

1. Ieškinio priėmimo klausimą teismas išsprendžia priimdamas
rezoliuciją. Šis procesinis veiksmas laikomas civilinės bylos iškėlimu.

---------------------------------
CPK 135 straipsnis. Ieškinio turinys

1. Teismui pareiškiamas ieškinys turi atitikti bendruosius reikalavimus,
keliamus procesinių dokumentų turiniui. Ieškinyje, be to, nurodoma:

1) ieškinio suma, jeigu ieškinys turi būti įkainotas;

2) aplinkybės, kuriomis ieškovas grindžia savo reikalavimą (faktinis
ieškinio pagrindas);

3) įrodymai, patvirtinantys ieškovo išdėstytas aplinkybes, liudytojų
gyvenamosios vietos ir kitokių įrodymų buvimo vietą;

4) ieškovo reikalavimas (ieškinio dalykas);

5) ieškovo nuomonė dėl sprendimo už akių priėmimo, jeigu byloje nebus
pateiktas atsiliepimas į pareikštą ieškinį arba paruošiamasis procesinis
dokumentas;

2. Prie ieškinio turi būti pridėti dokumentai ir kiti įrodymai, kuriais
ieškovas grindžia savo reikalavimus, taip pat duomenys, kad žyminis
mokestis sumokėtas, bei prašymai dėl įrodymų, kurių ieškovas pateikti
negali, išreikalavimo, nurodant priežastis, kodėl negalima pateikti šių
įrodymų.

Dar yra klausimų?