Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: Velnias
Data: 2016-01-26 09:11:55
O mano patirtis atvirkščia - įdėjau pats, potencialių pirkėjų skambučių ir
vizitų daug, parduota per 3 savaites už didesnę nei vidutinė rinkos kaina.
Buvo tame tarpe ir agentų skambučių, vieni iš karto pasisako, kitus eina
atskirti iš hyperaktyvaus bazaro ir tam tikrų klausimų. IMHO labiausiai
priklauso nuo turto rūšies ir vietos, jei "einamas", tai parsiduotum ir pats
be problemų.

"va"  wrote in message news:n870aq$9id$1@trimpas.omnitel.net...

Pažystamo patirtis sako, kad įdėjus skelbimą pačiam, interesantų skambučių
vidurkis per mėnesį buvo apytiksliai 2 (agentai nesiskaito). Pasamdžius
agentūrą, butas parduotas per savaitę ar dvi už norimą kainą.
Gal tai atsitiktinumas, bbz...

"cooleris"  parašė naujienų news:n86037$325$1@trimpas.omnitel.net...

O tai padaryti nuotraukas ir pacem ideti skelbima
Tai jau per kuklu