Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: svyt
Data: 2016-02-01 13:44:34
As visad nuomojau pats, nuoma toks dalykas reikia paziuret kam
 nuomoji, parduot tai dzin ir tai svarbu kad padirbtu neikistu
 :)
Nepasimoka dazna nuomininku kaita, nes vistiek reikia daryt
 kosmetini remonta po kiekvieno nuomini ko (visai kitaip atrodo
 butas kevpiantis dazais o ne pripilstytu alum) nepasimoka tokie
 nuomininkai del kuriu buta uzregistruos lindyne, neapsimoka
 aiskiai nemokus, kad paskui bus vargas iskraustyt ir
 pan.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----