Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: ManXP
Data: 2016-01-29 12:06:58
Bet tai pagalvok kokia verslo ideja! Nunesi pareiskima i teisma, kad koks
nors zmogus is taves X diena skolinosi pinigu su Y palukanom ir prasai
priteist skola. Tas, kuriam "skolinai", jeigu nepateikia irodymu (pvz visos
dienos filmuoto iraso ka veike nuo prabudimo iki uzmigimo, arba N liudininku
parodymu, kad neturejo nei vienos laisvos minutes, per kuria galejo
pasirasyt sutarti) , kad X diena tokios sutarties ivykdyt negalejo, tau
iskart priteisia skola. Zjb, ne kitaip.

"Bomanz"  wrote in message news:n8f27k$lb3$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.01.28 22:57, Bronco wrote:

> Deja, bet bus priešingai - o kaip tu įrodysi, jog jos nebuvo? :)
>

> Civilinėje teisėje, priešingai nei baudžiamojoje, tam tikrais atvejais
> galioja
> ir kaltumo prezumpcija :)
>
> Jei agentas kreipėsi į teismą, jis tikrai turi buvusios žodinės sutarties
> įrodymus, dabar tegul atsakovas pabando įrodyti, jog sutarties nebuvo :)

Man labai įdomu, kaip praktikoje galima įrodyti, kad jokios sutarties
nebuvo?
Pateikti pasirašytą sutarti, kad tokios sutarties nėra? Ar kažką tokio tipo
liepos 22 dieną 19 valandą aš to pažadėti negalėjau, nes visą laiką buvau su
draugais bare?