Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-01-31 20:21:59
Tokioje situacijije apue kuria dabar kalbame?

Patikslinu, kad butu aisku, ypac, kad nesenai panasia turejau, tik aisku
niekas nieko nereikalavo.

Idedu skelbima, kad parduodu/isnuoju NT. Sulaukiu skambuciu, tarp ju ir is
agenturu. Man skambina agenturos darbuotojas ir sako, kad atves savo
klienta. Kai kurie praso komiso uz tai - as atsisakau moketi. Jie ateina
kartu, apziuri buta. Agentas papraso mano paraso, kad jis parode ta buta
klientui, taip pat pasiima kliento parasa. Po keliu dienu jis man skambina,
suderinam salygas, pas notara susitinku su klientu, pasirasome sutarti,
kurioje nei zodzio apei jokius agentus.

Tavo nuomone, agentas po menesio atejes gali mojuoti pisulka su man parasu
apie tai, kad jis parode mao buta klientui ir tuo pagrindu is manes kazko
reikalauti. Taip - sutinku, gali. Ir bylinetis du metus. Bet perpektyvos
bylos manyciau ne jo naudai.

On 2016-01-31 19:58, Linas Petkevičius wrote:
> Tai jo. Gatves muzikantas irgi gali mane paduoti teisman, nes jis grojo,
> o as girdejau.

Na, čia ne visai ta situacija. Gatvės muzikanto tu nesamdei nei su
žodine sutartimi, nei su rašytine, tik kad girdėjai jo muziką :) O čia,
kaip supratau, diskusija užvirė dėl to, ar faktiškai žodžiu sutarus su
brokeriu paskui ji galima lengvai mesti per bortą, kai jis realiai dirbo
ir tikrą pirkėją atvedė. Visgi, visi realios sutarties požymiai ir
dalykas yra, tik nėra rašytinės sutarties.

IMHO, bet tai tikrai dviprasmiška situacija, kurioje pardavėjas, metęs
agentą per bortą, gali ir išsisukti, o gali ir ne.