Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: Bronco
Data: 2016-01-31 20:30:54
On 2016-01-31 20:21, Linas Petkevičius wrote:
> Agentas papraso mano paraso, kad jis parode ta buta klientui, taip pat
> pasiima kliento parasa. Po keliu dienu jis man skambina, suderinam
> salygas, pas notara susitinku su klientu, pasirasome sutarti, kurioje
> nei zodzio apei jokius agentus.
>
> Tavo nuomone, agentas po menesio atejes gali mojuoti pisulka su man
> parasu apie tai, kad jis parode mao buta klientui ir tuo pagrindu is
> manes kazko reikalauti. Taip - sutinku, gali. Ir bylinetis du metus. Bet
> perpektyvos bylos manyciau ne jo naudai.

Tai jei viską teisingai supratau, tu jokios sutarties su juo nesudarei,
nei rašytinės, nei žodinės, o tik sutikai parodyti NT? jei taip, tai
kaip ir nėra apie ką toliau diskutuoti, nes sutarties nebuvo. Taškas.

Aišku, jog tas agentas su ta pisulka rūkys dešrą, o ne pinigus iš tavęs
gaus :] O į teismą jei jis kreiptųsi, tai būtų tavo jau minėtas atvejis B :)