Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: Bronco
Data: 2016-01-26 22:03:26
On 2016-01-26 12:16, Exo wrote:
> Aš išvis nesuprantu apie ką Jūs čia kalbat, prieš kelis metus nuomavau
> butą, įdėjau skelbimą, aišku iš karto prisistatė agentai ir klausia ar
> galima padėti išnuomoti. Sakau man dalampački, aš noriu gauti tiek ir
> tiek, kiek ten paimsit komisinių iš kliento man dzin. Per savaitę butas
> išnuomotas.
>
> Exo

Iš kliento? Jie visi nori pirmoje eilėje iš savininko pinigų, o ne iš
kliento. Aišku, jei uždėsi skersą, pasakysi aš pinigų nemokėsiu, imkit
iš kliento ir pats skelbimo net nedėsi, tai anksčiau ar vėliau išnuomosi
ir taip. Bet čia jau reikės geros sėkmės arba mažos nuomos kainos. IMHO,
bet tai neoptimalus nuomojimo būdas savininkui.