Tema: Re: NT agentu
Autorius: Nitro
Data: 2016-01-27 09:17:31
Nors esu is tu, kurie tikrai perziuri visus idomius skelbimus ir moka filtruoti visus tuos aruodus, viena karta apziuredamas nuomojama buta sulaukiau nusistebejimo "tai kodel jus man tiesiai neskambinot". Grizes namo dar karta perziurejau skelbimu portalus - nu neradau tiesioginio kontakto nors tu ka, itariu kad nuomotoja i koki laikrasti buvo skelbima idejus, ar be nuotrauku.

PS agentas buvo labai piktas, kai savininkei daviau vizitke ir paprasiau skambinti tiesiai jei mano salygos tiks.