Tema: Re: NT agentu
Autorius: ManXP
Data: 2016-01-27 15:33:37
Agentai nei karto neprase det parasus (kaip pirkejo)

"Korke"  wrote in message news:n8a9ep$riv$1@trimpas.omnitel.net...

as bent buvau susidures, kad agentai duoda pasirasyti galimam pirkejui
kazkokia pisulka su turiniu, kad einu apziureti ta ir ana buta ir
nepirksiu jo tiesiogiai jei domins, nes tada isipareigoju sumoketi
agentui tokia ir tokia suma kaip ar bauda ar kazka ten...
aisku teisines galios tokios pisulkos manau niekines, bet gal kazkam
suveikia. Na ir pardavejai jei parasiuka padeda po "sutartimi" su agentu
tai ten irgi isipareigoji niekam neparduoti pats ar ne menesi ar daugiau
net po sutarties galiojimo pabaigos.