Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: GunGame
Data: 2016-01-26 15:30:43
Tai tokiai agenturai ir agentui ploju atsistojes, bet kol kas gyvenime man
tokiu dar neteko sutikti ...

"Korke"  wrote in message news:n87r9v$qkd$1@trimpas.omnitel.net...

as tai siulyciau skambint, kam vaikscioti bet ne apie tai kalba buvo.
kalbu, kad renkies tarp vaikscioti, suzinoti, kad laisvas po savaites
(tie amzinai biziake), eini pas antra...trecia...tada suzinoti, kad anas
brangu, grizt pas pirma ir t.t.

o galima is pirmo karto nuejus tik pinigus paimti/paduoti ir parasus
padeti is anksto zinomu ir labai tiketina jei ne ta tai kita diena
laiku. O jei dar xata uz kredita, su skolomis, dar kokia bybiene - cia
bent jau agenturos turi paruostus veiklos modelius, dokumentu rinkinius,
veiksmu planus.

bet jei yra noras pasipist uz salyginai maza suma - kodel ne, pas mus
laisva salis.