Tema: Re: NT agentu "ikainiai"?
Autorius: qwerty
Data: 2016-01-26 11:28:46
As pardavime patirties neturiu, tai pasvartymai teoriniai.
Kam kist tarpininka kuriam reikes komisinius moket? Ok, pardavejas
komisinius moka, taciau jei jis sutaupys 2-3%, tai tiketina bus minkstesnis
kainos derinime.
+ retas tarpininkas turi visa informacija apie objekta. Is savininko vistiek
daugiau info gausi apie bukle, eksploatacija. Galu gale apziurai paprasciau
susitart.