Tema: Re: automatas + prisistabdymas kaire koja
Autorius: bomanz
Data: 2010-12-14 13:42:02
"Nesuvaldžius" tai turėjau galvoje kad kai mašina čiuožia skersa arba galas
lenkia priekį... :)

Visokie stabdymai ir gazavimai stebuklo tikrai nepadaro. IMHO galima išspausti
max 30% didesnį greitį nei paprasčiausiai pasukus vairą.

Tarkim reali situacija. Greitis virš 50km/h, įvažiuojam į posūkį, sukam vairą,
bet mašina toliau čiuožia tiesiai. Reikia turėti pakankamai patyrimo, kad
sugebėti nustatyti, ar visi žinomi triukai padės įsipaišyti į posūkį. Patyrimas
turi būti įgytas prie didelių greičių. Slydinėjimas aikštelėje ant 30-40km/h
gerokai skiriasi nuo slydimo kai greitis 70km/h. Jei vertindami situaciją
suklysim, pilnu greičiu lėksim nuo kelio. Jei pasiseks- lėksim priekiu, nuo
sužalojimų saugos visokios deformacijos zonos, diržai ir airbag'ai. Jei lėksim
šonu pasiseks daug mažiau.

Todėl ir siūlau spausti stabdį ir nesukioti vairo. Tada situaciją gelbėja ABS
elektronika, kuri efektyviai išnaudoja visus keturis ratus. Pasiseks- greitis
nukris anksčiau nei baigsis kelias. Tada pasukam, pasakom 'fu ble' ir važiuojam
toliau.