Tema: Re: automatas + prisistabdymas kaire koja
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2010-12-08 00:10:55
pamiršau parašyti - aš pristabdau ta pačia dešine koja. Kaire neišeitų taip
subtiliai. Beto dešinė buvo pripratusi su mechanine gazas+stabdis panašiai
daryt.

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport

"Deivis"  wrote in message news:idmb73$buf$1@trimpas.omnitel.net...

nepakanka - tu ką aftamato nevairavęs? :) atleidus gazą priekis
nekontroliuojamai stabdo (t.y. nepajausi ką jis ten sukasi) ir todėl tas
pats lyg stabdytum priekiu. MindX teisus dėl pristabdymo nes tada
kontroliuoji akceleraciją kaip pas mechaninę su sankaba.
Dar vienas pvz. iš mano realybės pakeitus gyvenamą vietą - įvažiuoji į
apledėjusį kalniuką. Ties pačiu viršum reikia vos-vos, kad suktusi
priekiniai ratai nes perspausi ir neužvažiuosi išvis. Su AT nieko
nesijaučia - visai atleisi ir sustos, o jei ką tik užsivedęs esi šaltai (ant
"padsoso"), tai prasisuks.

Dėl tavo pvz. vaikams - tinka kai yra bent vidutinis sukibimas. Konkrečiu
atveju turbūt dygliuotos padangos.

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport