Tema: Re: automatas + prisistabdymas kaire koja
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2010-12-08 00:07:31
"svyt"  wrote in message news:idlfrg$997$1@trimpas.omnitel.net...

velgi, kam tas stabdis, taigi pakanka atleist gaza, priekis pasunkeja ir
sukteli kiek per daug i posuki, pasisuka galas (understyrina) tada kontrini
vaira ir mini gaza, populiariausias su fwd posukiu iveikimas ralyje. As cia
pries 10 metu prie spaudos rumu vaikam rodziau, nieks negalejo patiket kad
nenaudoju rankinio ar net stabdzio kaip lengvai fwd uzsimeta galas laiku
atleidus stabdy ir suktelejus vaira.

--
vyt/ /

nepakanka - tu ką aftamato nevairavęs? :) atleidus gazą priekis
nekontroliuojamai stabdo (t.y. nepajausi ką jis ten sukasi) ir todėl tas
pats lyg stabdytum priekiu. MindX teisus dėl pristabdymo nes tada
kontroliuoji akceleraciją kaip pas mechaninę su sankaba.
Dar vienas pvz. iš mano realybės pakeitus gyvenamą vietą - įvažiuoji į
apledėjusį kalniuką. Ties pačiu viršum reikia vos-vos, kad suktusi
priekiniai ratai nes perspausi ir neužvažiuosi išvis. Su AT nieko
nesijaučia - visai atleisi ir sustos, o jei ką tik užsivedęs esi šaltai (ant
"padsoso"), tai prasisuks.

Dėl tavo pvz. vaikams - tinka kai yra bent vidutinis sukibimas. Konkrečiu
atveju turbūt dygliuotos padangos.

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport