Tema: Re: automatas + prisistabdymas kaire koja
Autorius: svyt
Data: 2010-12-13 15:37:49
fwd automato nevairaves, tik rwd, reiktu bandyt bet man atrodo cia igudziu 
riekalas, prireike keliu savaiciu kasdiniu treniruociu kad tai pavyktu, kai 
pavyko viskas taip paprasta atrodo.

-- 
vyt/ /


"Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message 
news:idmb73$buf$1@trimpas.omnitel.net...
> "svyt"  wrote in message news:idlfrg$997$1@trimpas.omnitel.net...
>
> velgi, kam tas stabdis, taigi pakanka atleist gaza, priekis pasunkeja ir
> sukteli kiek per daug i posuki, pasisuka galas (understyrina) tada 
> kontrini
> vaira ir mini gaza, populiariausias su fwd posukiu iveikimas ralyje. As 
> cia
> pries 10 metu prie spaudos rumu vaikam rodziau, nieks negalejo patiket kad
> nenaudoju rankinio ar net stabdzio kaip lengvai fwd uzsimeta galas laiku
> atleidus stabdy ir suktelejus vaira.
>
> -- 
> vyt/ /
>
>
> nepakanka - tu ką aftamato nevairavęs? :) atleidus gazą priekis 
> nekontroliuojamai stabdo (t.y. nepajausi ką jis ten sukasi) ir todėl tas 
> pats lyg stabdytum priekiu. MindX teisus dėl pristabdymo nes tada 
> kontroliuoji akceleraciją kaip pas mechaninę su sankaba.
> Dar vienas pvz. iš mano realybės pakeitus gyvenamą vietą - įvažiuoji į 
> apledėjusį kalniuką. Ties pačiu viršum reikia vos-vos, kad suktusi 
> priekiniai ratai nes perspausi ir neužvažiuosi išvis. Su AT nieko 
> nesijaučia - visai atleisi ir sustos, o jei ką tik užsivedęs esi šaltai 
> (ant "padsoso"), tai prasisuks.
>
> Dėl tavo pvz. vaikams - tinka kai yra bent vidutinis sukibimas. Konkrečiu 
> atveju turbūt dygliuotos padangos.
>
>
> -- Deivis [persona], Vilnius
> Accord '03 AT Sport
>
>
> "Gedas" <stgedas_trinti@gmail.com> wrote in message
> news:id55n5$5u0$1@trimpas.omnitel.net...
>> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message 
>> news:id55ee$5f5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Trumpai. Galioja priekiniams varomiems. Jei matai, kad posūkyje priekis 
>>> bega į priekį, neatleisdamas gazo, spustelni kaire koja stabdį (kiek 
>>> spustelti - ilgų treniruočių reikalas). Variklis kompensuoja priekinių 
>>> stabdžių jėgą, stabdžiai neutralizuojasi, priekiniai ratai "rieda" 
>>> garantuodami toje situacijoje maksimalų sukibimą. Galas tuo metu 
>>> blokuojasi, palengvėja(pasunkėja priekis), "bėga" į išorę ir nukreipia 
>>> mašiną posūkio kryptimi.
>>
>>
>> Gal akivaizdu ir komentuot nereik, bet tikrai ta pastebejau vakar 
>> posukyje patekes ant leduko. Dazni trumpi stabdzio spustelejimai 
>> iskoregavo trajektorija. Mechanine.
>>
>
>
>