Tema: Re: automatas + prisistabdymas kaire koja
Autorius: MindX
Data: 2010-12-01 11:44:46
Trumpai. Galioja priekiniams varomiems. Jei matai, kad posūkyje priekis bega į priekį, neatleisdamas gazo, spustelni kaire koja stabdį (kiek spustelti - ilgų treniruočių reikalas). Variklis kompensuoja priekinių stabdžių jėgą, stabdžiai neutralizuojasi, priekiniai ratai "rieda" garantuodami toje situacijoje maksimalų sukibimą. Galas tuo metu blokuojasi, palengvėja(pasunkėja priekis), "bėga" į išorę ir nukreipia mašiną posūkio kryptimi.
Su galiniais varomais atvirkščiai, kaire koja gali pagauti "pabėgusį" priekį.

Dėl pusnies. Kai žinia, daugumoje automobilių yra visiškai laisvas diferencialas, todėl varantieji ratai sukibimo turi tiek kiek turi mažiausiai sukibimo turintis ratas. Pvz jei pakelsi viena ratą ant domkrato, sukibimo turėsi 0, iš vietos nepajudėsi, nors kitas ratas bus ant žemės. Užstabdžius kaire koja stabdį, tu pakibusiam ratui suteiki  sukibimą (su stabdžių kaladėlėm), kurį jis perduoda kitam ratui.

Su mechanine būdavo paprasta, automatas elgiasi bjauriau bet esmė, ar tokiomis trumpalaikėmis perkrovomis nesudeginsiu kokio hidrotransformatoriaus ar dar ko nors.

"Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:id54ai$3it$1@trimpas.omnitel.net...
> na as nesu sportininkas.. tai papsakok placiau.. jei slysta priekis.. reikia
> stabdyti ir spausti gaza.. ar kaip?
> jei uzklimpsti irgi taip pat? papasakok placiau.. tikrai nezinojau tokio
> dalyko..
> p.s. jei esi jau iprates stabdyt kaire koja.. tai dar gal nieko.. bet jei
> ne.. ir slystant pastabdytum kaire koja.. tai nemanau, kad padetum sau ir
> kitiems..
>

> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message

>>> pan.. tai ir paklausiau ar sportininkas.. jei taip, tai nors nedaryk to
>>> mieste.. aiksteleje to daryti negalima... nebent ji spec tam skirta.. o