Tema: Re: automatas + prisistabdymas kaire koja
Autorius: bomanz
Data: 2010-12-07 17:56:47
bomanz wrote:
> ufonaut wrote:
>> On 12/01/2010 03:56 PM, MindX wrote:
>>> Stabdo ir kitas, bet variklis galingesnis už stabdžius(stabdžiais tik
>>> prilaikoma), todėl abu ratai sukasi, ir kapanojasi lauk. Jei
>>> stabdžiais neprilaikoma, sukasi tik tas ratas kuris neturi/beveik
>>> neturi sukibimo. Su galiniais varomais padeda užtrauktas rankinis.
>> Pristabdysi maziau uzspausta rata, bet tiek pat pristabdysi ir kita,
>> labiau uzspausta. Tai is kur atsiras didesnis sukimo momentas tame
>> prispaustame rate? Jei kazkokiu budu stabdytum vien tik(arba labiau)
>> laisvaji rata, tada sutinku kad turetu veikti praktikoj.
> 
> Diferencialas įdomus daiktas. Slystantis ratas sukasi du kartus greičiau nei kad
> suktųsi abu ratai. Todėl sukimo momentas ant besisukančio rato du kartus
> mažesnis nei ant neslystančio. Jei besisukantį ratą pastabdysi 20Nm sukimo
> momentu, nesisukantis ratas gaus 40Nm momentą. 20Nm pasiima stabdžiai, 20 lieka
> remtis į kelią.

Tiesa su visokiom krūtom tačkom tipo Volkswagen nieko nesigaus nes paspaudus
stabdį kompas iš karto atjungia gazą :(