Tema: Re: automatas + prisistabdymas kaire koja
Autorius: Kestas
Data: 2010-12-14 12:53:03
O man pagavus 'understyra' kai labai slidu geriausia sekasi paprasciausiai
ismynti sankaba ir duoti ratam laisvai suktis. Daug greiciau priekis pagauna
sukibima nei su visokiais stabdymo triukais.

"bomanz"  wrote in message news:ie7hl3$jks$1@trimpas.omnitel.net...

svyt wrote:
> be praktikos geriau isvis neslyti, teoriskos zinios nieko nepagelbes
> paslydus.manop patarimas pakankamai paprastas, bet reik turet ramius
> nervus,
> juolab kelkrastyje buna ne toks slidus sniegas, nedaug virsyjus greiti tai
> yra efektyviau, daug virsyjus nepades niekas.

Kiek teko čiuožinėti su mašina, nesuvaldžius iš tikrųjų efektyviausias
variantas
spausti iš visų jėgų stabdį ir palikti darbą ABS'ui.