Tema: Re: automatas + prisistabdymas kaire koja
Autorius: MindX
Data: 2010-12-07 21:14:56
Dar ir ABS'ą tenka atjungt.

"bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:idllfv$j0p$1@trimpas.omnitel.net...
> bomanz wrote:
>> ufonaut wrote:
>>> On 12/01/2010 03:56 PM, MindX wrote:
>>>> Stabdo ir kitas, bet variklis galingesnis už stabdžius(stabdžiais tik
>>>> prilaikoma), todėl abu ratai sukasi, ir kapanojasi lauk. Jei
>>>> stabdžiais neprilaikoma, sukasi tik tas ratas kuris neturi/beveik
>>>> neturi sukibimo. Su galiniais varomais padeda užtrauktas rankinis.
>>> Pristabdysi maziau uzspausta rata, bet tiek pat pristabdysi ir kita,
>>> labiau uzspausta. Tai is kur atsiras didesnis sukimo momentas tame
>>> prispaustame rate? Jei kazkokiu budu stabdytum vien tik(arba labiau)
>>> laisvaji rata, tada sutinku kad turetu veikti praktikoj.
>> 
>> Diferencialas įdomus daiktas. Slystantis ratas sukasi du kartus greičiau nei kad
>> suktųsi abu ratai. Todėl sukimo momentas ant besisukančio rato du kartus
>> mažesnis nei ant neslystančio. Jei besisukantį ratą pastabdysi 20Nm sukimo
>> momentu, nesisukantis ratas gaus 40Nm momentą. 20Nm pasiima stabdžiai, 20 lieka
>> remtis į kelią.
> 
> Tiesa su visokiom krūtom tačkom tipo Volkswagen nieko nesigaus nes paspaudus
> stabdį kompas iš karto atjungia gazą :(