Tema: Re: automatas + prisistabdymas kaire koja
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-12-01 15:43:32
šiaip standartinis hidriko testas - stabdis ir gazas dugnas, dokumentacijoj
būna parašyta iki kiek turi kilt apsuko (paprastai 2-2.5krpm) ir kiek
sekundžių galima testuot (berods dešimtimis) ir po  kiek laiko galima kartot
(berods keletas minučių). Tai kažkoks niekingas trumpalaikis pristabdymas,
tikrai nieko nepadarys tai dėžei.