Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Bronco
Data: 2015-02-13 15:59:04
On 2015-02-13 06:49, Vidas Makauskas wrote:
> O kuom uzsiimti? Degtine gerti? Sklypas pas mane 60 aru. Uzstatyta tik
> puse. Vasara zmona gasdinu, kad kitoje sklypo puseje dar 2 dezutes
> namams pradesiu. Vaikams paliksiu tik isirengti. Tuomet ir uzrisiu su
> visokiais DVD-AUDIO. Lentynose dules kaip prisiminimai

Tai o kuo tu gyvenime užsiimi be flac'ų normalizavimo? Statybomis ar dar
kuo? Parašyk, gal žiūrėk tau ir darbo pasiūlymų atsiras.

Bet kuriuo atveju savo laiką gaišt niekams neverta. Ypač, jog wavegain
parametras tik išdarko originalų įrašą. Aš nenustebčiau, jei tavo
resyveris mokėtų tą patį darbą atlikti klausant muziką ir nereiktų
originalių failų gadint.