Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-11 07:35:00
2015-02-10 22:42, Laimis rašė:
> Šiaip jau tokie atskyrėjai dažnai nustemba susidūrę su blind testu. Savo
> kambaryje, tai jie jo, labai jau ten subtilius niuansus jaučia, bet
> pakviesti sudalyvauti testuose gauna į kaulus nuo banalios statistikos,
> kuri pagrįstai nustato, kad jie nejaučia/neskiria, bet tik fantazuoja.
> Ir todėl visokie jautrūs audiofilai į tokius testus labai nenoriai
> vaikšto. Kai kas net trolina:
> http://gizmodo.com/305549/james-randi-offers-1-million-if-audiophiles-can-prove-7250-speaker-cables-are-better

Tukrai taip. Neseniai Delfi nurode i yotuba, kad gurmanams padave mesa
is makdonaldo kaip delikatesa ir visi buvo labai patenkinti. Arba
kategorija zmoniu, kurie gydosi zolemis. Ir isgyja.

> bet norinčių savo klausos unikumus įrodyti ir pasiimti milijoną žalio
> taip ir neatsiranda...

Mano noras yra mp3 pakeisti i ka nors kas grotu brangiame SONY BD
grotuve. DVD grotuve uz 59 litus !!! is Maximos ir mp3, ir flac'ai groja
be problemu.

> Paprašyk, kad kas pamiksuotų mestos monetos principu (herbas-erelis) tau
> nežinant tuos gabalus ir pasidaryk statistiką iš kokių niolikos kartų.
> Spėju, kad bus po beveik lygiai (atspėtų ir prašautų), kas liudys jog nė
> velnio tu iš tikrųjų neskiri, kiek įsivaizduoji aiškiai skiriąs (kaip
> gali aiškiai skirti, jei iš 10 kartų prašauni 5 kartus?). Ir priežastis
> tam paprastai būna labai žemiška: smegenys gali save predispoziciškai
> nuteikti/apgauti: va čia geresnis flac'as, o va čia prastesnis mp3.

O ka pacio statistika sako apie tai, kad man desetkas, visa iki vienos,
mp3 diskografiju pakliuvo visos nekokybiskos, o tos pacios flac'o
diskogragrafijos - geros.