Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-10 07:54:39
2015-02-09 16:28, Velnias rašė:
> Tai Yamaha irgi groja tiesiai iš DLNA...

Taip. O DLNA dar nuskaityti gali ir is DVD

> o archyvai DVD ar BD diskuose

Flac'us archyvuoju i BD, o klausymui atsirenku ie noriu tureti DVD, kad
ta DVD galeciau ir masinoje pasiklausyti

> irgi nėra patikima, niekada nežinai, ar po 3-5 metų tą diską nuskaitysi.

Taip. Turiu apie 200 DVD su History dokumentika. Ketinu viska suvaryti i
BD. Tuomet turesiu 2 kopijas.

> IMHO viena kopija namų kompe ar kokiam NAS serveryje, kuriame pakurtas
> DLNA ir iš jo klausai, o kita kopija USB harduke, kuris guli stalčiuje.
> Kad abu suges vienu metu tikimybė nykstamai maža, nebent gaisras ar
> vagystė, bet nuo to irgi priemonių yra.

O koks skirtumas kas lentynoje dules, BD ar USB HDD? Mano manymu tegu
sau duleja BD, o HDD turetu dirbti.