Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Tomas
Data: 2015-02-09 15:23:07
Ir vel tu pradedi.... Nemanau kad savo sistemoje atskirtum IS TO PACIO
pirminio saltinio TVARKINGAI pagaminta 320mp3 ir FLAC. O su atsiustais is
velniai zino kur bet kaip pagamintais mp3 tai net neabejoju kad skiriasi...
:)  Tik beda kad tokiam skirtumui isgirst jau nereika brangios aparaturos...
:) o tu va prisipirkai ir "dziaugiesi" kad "skiri mp3 nuo FLAC, o kaip jie
pagaminti visai nesusimastai... Nors tau cia visi ne karta kartojo... :)

Del Spotify pilnai pritariu, ten tikrai puikus dalykas fonotekos prasme,
paieskos ir galimybes atrasti kazka negirdeto... :) Bet tik beda, kad ir
Premium variante ten su kokybe kartais daug niuansu atsiranda... ta prasme
tas aukstesnio bitrait mp3 kartasi tikrai galetu but geresnes kokybes ir ne
taip zenkliai skirtis nuo CD... O kartais viskas gerai, nezinai ant kokio
albumo uzsirausi, nes kokybiskai pateikti tikrai ne visi... Na dar blogai
kad originalus Spotify grotuvas neturi kokios nors Wasapi isvesties... Bet
cia siuo atveju prioritetas is ju puses butu pirmiausiai sutvarkyti kiek
imanoma albumu kokybe... Paslauga juk kaip ir mokama :)

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:mbaal6$ql4$1@trimpas.omnitel.net...

2015-02-09 14:50, rr rašė:

> Sumokėk kelis litus Spotify už premiumą ir turėsi savo diskografijas, px
> bus ta kokybė ant tavo aparatūros.

Ant tokios aparaturos jauciasi skirtumas tarp 320.mp3 ir flac'u. O kas
tas Spotify?