Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Bronco
Data: 2015-02-12 17:26:26
On 2015-02-09 10:54, Vidas Makauskas wrote:
> Toliau sektu DVD strukturos padarymas. Bandziau be rezultato:
> http://dvd-audio.sourceforge.net/howto.shtml
>
> Cia visas sarasas:
> http://www.techsupportalert.com/content/best-free-dvd-authoring-software.htm
>
> https://help.ubuntu.com/community/DVDAuthoring
>
> Gal kas jau ta dalyka darote, kad man nereiketu bandyti, o ir paskui
> tikrinti, kad SONY BD "suvirskina"?

Su DVD-AUDIO authoringo programomis žaidžiau prieš kokių 10 metų ir
dabar jau mažai ką prisimenu, ką aš ten tam naudodavau. Bent jau tas
senas programas seniai ištryniau. Yra likę keli tokie DVD-AUDIO diskai,
velnias žino kur numesti. Įdomesnis klausimas, kam tau šiais laikais
visos tos fignios prireikė? Neturi ką veikt, laiko per daug laisvo ir iš
principo nenori savo įrangos naudoti pagal paskirtį?

Nu, nepalaiko flac iš disko, tai grok jį iš DLNA, kišk flashkę į
resyverio USB, net kelis variantus turi. Tai ne, ims jis flac'us,
konvertuos, neaišku kam normalizuos, paskui reenkodins į DVD-AUDIO
formatą... Ir kam visa tai? Jei jau planuoji tyčiotis iš flac'ų, tai
tyčiokis patogiai - kepk maksimalios raiškos mp3 tiesiai iš flac ir
klausyk. Arba pasileisk DLNA ir galėsi tuos savo flac'us klausyti iš
kelių įrenginių.

Reziumuojant, vaikų žaidimais, Vidai, užsiimi.