Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Laimis
Data: 2015-02-10 22:42:17
Vidas Makauskas rašė:

> Na koks man skirtumas kaip ten kas pagaminta. Turiu desetka 320.mp3
> diskografiju ir tas pacias atsisiunciau flac'u. Tau nesivaidena, o as
> aiskiai skiriu, kad VISI mp3 yra zemesnes koybes uz flac'us aukstu
> dazniu puseje ir paragaves flac'u manes jau su mp3 nesugundysi. Jeigu
> pats nejauti skirtumo tai nuo to tau tik geriau.

Šiaip jau tokie atskyrėjai dažnai nustemba susidūrę su blind testu. Savo
kambaryje, tai jie jo, labai jau ten subtilius niuansus jaučia, bet
pakviesti sudalyvauti testuose gauna į kaulus nuo banalios statistikos,
kuri pagrįstai nustato, kad jie nejaučia/neskiria, bet tik fantazuoja.
Ir todėl visokie jautrūs audiofilai į tokius testus labai nenoriai
vaikšto. Kai kas net trolina:
http://gizmodo.com/305549/james-randi-offers-1-million-if-audiophiles-can-prove-7250-speaker-cables-are-better

bet norinčių savo klausos unikumus įrodyti ir pasiimti milijoną žalio
taip ir neatsiranda...

Paprašyk, kad kas pamiksuotų mestos monetos principu (herbas-erelis) tau
nežinant tuos gabalus ir pasidaryk statistiką iš kokių niolikos kartų.
Spėju, kad bus po beveik lygiai (atspėtų ir prašautų), kas liudys jog nė
velnio tu iš tikrųjų neskiri, kiek įsivaizduoji aiškiai skiriąs (kaip
gali aiškiai skirti, jei iš 10 kartų prašauni 5 kartus?). Ir priežastis
tam paprastai būna labai žemiška: smegenys gali save predispoziciškai
nuteikti/apgauti: va čia geresnis flac'as, o va čia prastesnis mp3.