Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Paulius
Data: 2015-02-09 18:42:32
Ar ne laikas, pamirsti visus archyvavimus ir "atsarginias kopijas"?
Kaip supatau vistiek "pisdinat" muzika.., o ne perkat www, arba audio cd/dvd ir darote ju archyva flac formate (kas paprastai buna darboma patogumo delei, o ne "atsargines kopijos" vardan)
Ar bijote,  kad ateityje negalesit nupisdint? Interneto greiciai progresuoja, tokie kaip Spotify tobuleja, archyvams namuose nebera prasmes..