Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Laimis
Data: 2015-02-11 10:41:39
Vidas Makauskas rašė:

> O ka pacio statistika sako apie tai, kad man desetkas, visa iki vienos,
> mp3 diskografiju pakliuvo visos nekokybiskos, o tos pacios flac'o
> diskogragrafijos - geros.

Jei tikrai nesupratai, kur šuo pakastas, tai pakartosiu. Kai tu ŽINAI,
kad dabar groja ar tuos gros mp3, tai save iš anksto nuteiki kažkokiam
rezultatui (tas, kuris manytų, jog mp3 yra prasčiau už flac'ą nusiteiktų
priešingai, nei tu). Ir tada visiškai nenuostabu, kad tikroviškai jauti
skirtumą lygindamas. Bet tai nėra skirtumas, o tik tavo įsivaizdavimas
(tavo smegenų sukurtas); tau tik atrodo, kad tu jauti skirtumą, nes iš
anksto žinai, ko klausaisi ir nesąmoningai save nuteiki. Aklas testas,
kai tu nežinai, ko klausaisi ir negali savęs apgauti nusiteikimu, kaip
tik ir parodo, ar tu iš tikrųjų skiri, kur yra geresnė kokybė, ar ne.