Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Velnias
Data: 2015-02-09 16:29:06
Tai Yamaha irgi groja tiesiai iš DLNA... o archyvai DVD ar BD diskuose irgi
nėra patikima, niekada nežinai, ar po 3-5 metų tą diską nuskaitysi.

IMHO viena kopija namų kompe ar kokiam NAS serveryje, kuriame pakurtas DLNA
ir iš jo klausai, o kita kopija USB harduke, kuris guli stalčiuje. Kad abu
suges vienu metu tikimybė nykstamai maža, nebent gaisras ar vagystė, bet nuo
to irgi priemonių yra.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:mba98r$plt$1@trimpas.omnitel.net...

2015-02-09 14:04, Velnias rašė:
> Tai atskleisk iki galo, kodėl reikia prievartauti Sony grotuvą, jei
> Yamaha tą daro be prievartos? Prijungi prie Yamahos USB harduką su
> FLAC'ais ir klausaisi, kam į tuos CD įrašinėti 3 kartus perkonvertuojant?

Sutinku, kad tai panasu i masturbacija. Bet man jau tiek tu harduku yra
nuleke, kad... Neturiu USB harduko. Turiu USB BD. Bet maniske Yamaha jo
neatpazista. Matyt brangesni BD modeli but reikeje pirkti?
O siaip tai pas mane flac'ai grojami is DLNA serverio. Paprastai
atsiunciu diskografija, o is jos atsirenku tik dali. Likusius istrinti?
Arba i DVD sumesti. Paprastai i DL viskas ir sutelpa. Beje DL su 8G
kainuoja 4+ lito, o BD su 25G 4- lito. Tikslas butu diskografijas
suarchyvuoti i BD...