Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-13 07:49:38

http://www.techsupportalert.com/content/best-free-dvd-authoring-software.htm

 > Su DVD-AUDIO authoringo programomis žaidžiau prieš kokių 10 metų ir
 > dabar jau mažai ką prisimenu, ką aš ten tam naudodavau. Bent jau tas
 > senas programas seniai ištryniau. Yra likę keli tokie DVD-AUDIO diskai,
 > velnias žino kur numesti. Įdomesnis klausimas, kam tau šiais laikais
 > visos tos fignios prireikė? Neturi ką veikt, laiko per daug laisvo ir iš
 > principo nenori savo įrangos naudoti pagal paskirtį?

Kai pastaciau nama tai dabar is proto kraustausi is neturejimo ka veikti.

 > Nu, nepalaiko flac iš disko, tai grok jį iš DLNA, kišk flashkę į
 > resyverio USB, net kelis variantus turi. Tai ne, ims jis flac'us,
 > konvertuos, neaišku kam normalizuos, paskui reenkodins į DVD-AUDIO
 > formatą... Ir kam visa tai? Jei jau planuoji tyčiotis iš flac'ų, tai
 > tyčiokis patogiai - kepk maksimalios raiškos mp3 tiesiai iš flac ir
 > klausyk. Arba pasileisk DLNA ir galėsi tuos savo flac'us klausyti iš
 > kelių įrenginių.
 >
 > Reziumuojant, vaikų žaidimais, Vidai, užsiimi.

Na parsipuciau su torrentais koki desetka flac'u rinkiniu po 20-20G
kievienas. O ten didziausia dauguma man neklausoma. Istrinti? Tai as
dauguma ir numetu i BD diskeli, kad diske vietos neuzimtu.

Is kitos puse perkodavimai laiko neuzima. Tiksliau kiek to laiko reikia,
kad paleisti:

vidas@ASUS1201HA:~> for i in *.flac ; do flac -d -c "${i}" 2>/dev/null |
wavegain - -y -o 2>/dev/null | flac - --best ; done

Todel ir patalpinau i omnitel.unix

Tik israiska pazingsniui veikia, o pakete duoda klaida:
ERROR: for encoding a raw file you must specify a value for --endian,
--sign, --channels, --bps, and --sample-rate

Galima butu net ideti BD paleisti komanda, o kita diena issiimti gatava
BD. Ir kiek cia laiko uzims. O 10 BD jau 250G ir tik uz 40 litu. Ir koks
tikslas laikyti mp3 formate? Laikant wav'ai BD bus koks 500 failu,
kuriuos sugadininti kokius 10 kartu sudetingiau. Va todel ir pagalvojau
apie DVD-AUDIO

O kuom uzsiimti? Degtine gerti? Sklypas pas mane 60 aru. Uzstatyta tik
puse. Vasara zmona gasdinu, kad kitoje sklypo puseje dar 2 dezutes
namams pradesiu. Vaikams paliksiu tik isirengti. Tuomet ir uzrisiu su
visokiais DVD-AUDIO. Lentynose dules kaip prisiminimai