Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: Velnias
Data: 2015-02-09 22:04:16
Čia buvo Vidui padarimas, kuris po senovei nori kažką į CD "archyvuoti". Aš
muzikos ir filmų jau seniai nearchyvuoju. Neseniai išmečiau virš 200 CD, kur
prieš 15 metų "priarchyvavau" šiems laikams juokingos rezoliucijos filmų,
128 kbps MP3 irgi visokių "juokingų" filmukų, nuo kurių youtube prasidėjo :)

"Paulius"  wrote in message news:mbao1n$3df$1@trimpas.omnitel.net...

Ar ne laikas, pamirsti visus archyvavimus ir "atsarginias kopijas"?
Kaip supatau vistiek "pisdinat" muzika.., o ne perkat www, arba audio cd/dvd
ir darote ju archyva flac formate (kas paprastai buna darboma patogumo
delei, o ne "atsargines kopijos" vardan)
Ar bijote,  kad ateityje negalesit nupisdint? Interneto greiciai
progresuoja, tokie kaip Spotify tobuleja, archyvams namuose nebera prasmes..