Tema: Re: looseless DVD-Audio, SACD ...
Autorius: monaxas
Data: 2015-02-09 20:20:12
Hmmm.
Gal nebesipizdavokim.

Aš pats jaučiu skirtumą, jei garsas per MP3 algoritmą praleistas.... Tiesiog "spaudžia smegenis", nors esu nejoks muzikantas.

Nu ir dar senais laikais skirdavau stiprintuvus. Kokių tai fokiškų su operaciniais stiprintuvais nesugebėjau sutoleruot, o mano klausai odyssey perpiso estonia, tą dvigubą.

Reziume: būna kartais jautrių žmonių tai "nekokybei", kur mokslas sako, kad "vis tiek to nesigirdi".