Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-08-07 14:16:08
Tu prieštarauji savo ankstesnėm rašliavom, rašei, kad beveik viską "valgo" Apache(PHP). O dabar kalbi apie DB. Šiaip nieko nuostabaus, kad visokie kreivi moduliai iš interneto platumos yra kreivai suprogramuoti ir neefektyviai išnaudoja DB. Toks ir buvo mano pirmasis įtarimas, užtai ir klausiau apie užklausas, kiekius, laikus ir pan. (-;

-Mindaugas J.