Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-08-06 15:03:55
Tai vat, dar ir dar kartą - tavo problemą - kažkur *** NEREALIAI *** švaistomas CPU, o tu ieškai, kaip tai apeiti (-; Tiesiog sutvarkyk softą ir manau viskas bus ok.

Dėl kainų, tai aš rašiau ribas, jeigu nori ir moki derėtis tai pabandyk:

a) https://www.theplanet.com/servers/u100/ ir pasidomėk galimybe pridėti daugiau RAM'o už tau prieinamą kainą;

b) pabandžiau: http://vaultnetworks.com/dedicated-servers/available-solutions.html?id=33&included=182&action=customize

Pridėjus RAM'o iki 4GB ir traffic'o 100mbps gaunasi 134$/mėn.

Čia manau tas kainas "krizės metu" galima paderinti (-;

-Mindaugas J.