Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: alias
Data: 2009-08-07 02:35:58
Aš labai norėčiau turėti savo ūkį namie ir pats jį prisižiūrėti -- vien iš
sportinio intereso. Bet puikiai suvokiu, kad viską laikydamas namie
neturėsiu tokios šlangos ir tokio fiziško uptime'o, kaip pas savo hosting
provider'į. Būtent šios priežastys ir nulemia mano pasirinkimą hostintis ne
namie ;)