Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: Feniksas
Data: 2009-08-07 14:03:19
ten uzklausu desimtim-SIMTAIS kiekvienam puslapy, net ir su
keshavimais...
pats kai pamaciau, tai nuostabos daug buvo :(

db problemas, ypac tu lenteliu, kur daug irasymu (cache*, access*)
sprendzia innodb
bet vien inno variklio ijungimas neriebiais nustatymais kainuoja
papildomus keliasdesimt-simta mb

...matai, cia manes nesuprato, bet drupal'o forumuose tai daug panasiu
problemu, tai jos sprendziamos tik rimtais cachingo dalykais: boost,
memcached, eaccelerator ir t.t. :/ ir kai pasakau, kad turiu 750Mb
ram, pagal mano naudojamus modulius, tai sako kad cia labai ir labai
mazai jei tikiesi nors kazkokio traffico