Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: Levas
Data: 2009-08-05 20:40:19
mano www vaziuoja ant teo DSLo, tik DSLas "imonem", su geresniu uploadu.
Seniau kompas buvo su 1G RAM, tai ram buvo mazai. Pries trys dienas is sroto upgreidinau iki
Xeon 2.8GHz, 2G RAM ir t.t. Dideliam IBM e-server korpuse. Dabar nors RAM uztenka.
Sukasi www.vitra.lt, www.aikada.lt, www.vabolis.lt fauna.savel.org ir dar kazkiek smulkesniu www kurie nesiskaito.
Ten sukasi dar asmeniniai emailai ir siaip keliu draugu.

Per gana daug metu, teo nebuvo padares didelio offline. Visada viskas ciki ciki- modemo uptime jau kokie 5 metai (modemas turi UPSa- asmenini!)

Pakeliui kelios imones dalinasi interneta.

Dalis DNSu yra tvarkoma siame serveryje, kiti godaddy.

--
Bye, Levas