Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: Artūras-M
Data: 2009-08-07 00:30:50
On 2009.08.05 23:19, Feniksas wrote::
> :) juk sakiau, viskas yra _sudetingiau_ nei 5 brosiuriniai puslapiai.
> ok, jei abejoji mano ranku tiesumu - tai atskira tema.
>
> man dabar pasirinkimas, ar imti deze, kuri turi daug ram ar
> optimizuoti iki negalejimo

Kalba kažkokia mistinė arba pas patį nėra jokio supratimo apie RAM ir serverio resursus. Kam
kliedėti apie 2GB realaus RAM už 60LT? Ar gal dar primokėti kas nors turi? Rankas reikia
tiesinti, o jei ne užsiimti kitu darbu....
85.17.254.138/mrtg serveris su 2 GB RAM, svetainė tarp 40 - 50T unikalių į parą, visa kita
statistika matoma. RAM neišnaudotas.... svetainė sunki, pagrindinis puslapis sveria gerokai
virš MB, su gausybe užklausų į DB, kuri yra ~1 GB. Diskai lenkiasi, HP š...sukišę :D
Su 100 unikalių turi užtekti VPS su 256 RAM, Drupal yra palyginus lengvas :)
Aš iš namų viską iškeliu, kas turi suktis visą parą, nes elementariai EU DC gaunasi juntamai
pigiau ir galva neskauda. O čia žmonės tipo taupys namie statydami pečiukus :)

--
www.serv.lt