Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-08-05 16:25:22
"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:h5c0jm$dll$1@trimpas.omnitel.net...

>  Serveriai.lt saite nenurodytas net vps softas ir tikrai
> netikiu, kad turesiu 2Gb dedikuoto ram uz 60Lt/men. Cia juodas  overselinimas.

Manau, kad gausi 2GB iš serveriai.lt, bent jau kol kas šioje vietoje jie duodavo tai ką deklaruoja, jeigu nepatiks pasijami babkes atgal ir išeini, kaip kad siūlo (-;

O dėl modulių ryjančių nesamoningus resursų kiekius ir RAM tai mano nuomonė tokia: arba moki babkes už resursai arba moki babkes už sistemą, kuri naudoja resursų kiek priklauso, o ne kiek gavosi kreivai programinant.

Bandydamas hostinti namie tu jau iš esmės neturėsi tiesios sistemos, nes namie internetas bus overselintas, garantijos dėl online bus mažesnės (tiek dėl elekros tiek dėl pačio ISP) ir t.t. ir pan.

Kitaip sakant spręsi RAM trūkūmo problemą, o sukursi interneto stabilumo problemą. Taip niekas nedaro. Nors problema buvo kažkur aplikacijos kreivume.

-Mindaugas J.