Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: Feniksas
Data: 2009-08-05 16:14:30
puslapiai rodomi, saitai sudetingesni, nei corporate brosiuros.tik pvz
Drupal turi tokia savybe labai issipusti ir suleteti sulyg kiekvienu
moduliu, o ju saituose virs 30, pridedant visokius cron jobs,
indeksavimus, reminderiu siuntimus ir t.t . viskas veikia, isskyrus
kad atsiranda daug salutinio poveikio naudojant ivairius kesavimus:
white screen of death, eaccelerator brokas ir pan. - daug zaidimo
viska reguliuojant, dar kontento atsinaujinimo problemos. jei
elementariai visus nustatymus su resursais padidinu - tada neisitenku
i ram -> daugiau ram - per didelis menesinis mokestis siam projekto
periodui, tai ir galvoju kelis men pahostint kazkur, kas nesuvalgytu
simtais litu/men.
turiu geriau nei D20, Virtuozzo, ten darosi nestabilu kai perlipa
"guaranteed ram", kartais tiesiog paprasciausias sprendimas padidinti
resursu kieki. Serveriai.lt saite nenurodytas net vps softas ir tikrai
netikiu, kad turesiu 2Gb dedikuoto ram uz 60Lt/men. Cia juodas
overselinimas. Vps hostingas turi daug neigiamu dalyku, ir tik viena
(galbut, priklauso nuo konfiguracijos) pliusa: kai servo kaimynas
nieko nedaro, gali pasinaudot visu rimtu servu. Visa kita - tik
minusai.

as svarstau klausima, ka reikia padaryt, kad turet hostinga lokaliai -
galiu rinktis is keliu provaideriu, tik man idomu, ar kas nors tai
daro ir kokie niuansai. Namie butu deze su 4gigais.

"Mindaugas J." <mindaugas@i-solutions.lt> wrote in message
"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message

> na, kolkas saituose yra ~30-100 unikaliu lankytoju per diena, ju po
> truputi daugeja

Čia kažkas nesiriša. Nerealiai didelis RAM sunaudojimas vienam useriui
parodyt puslapį. Net ir nieko nekešuojant.
http://www.serveriai.lt/dedikuoti.html D20-D80 turi pilnai pakakti.
Arba reikia spręsti rankų tiesumo prolemą. Nebent neparašei kažko, kas
labai įtakoja RAM sunaudojimą.

-Mindaugas J.