Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-08-05 23:25:52
Kai turi laiko ir noro viską galima padaryt. Jeigu neklystu tai manau tavo
atveju viską būtų galima hostintis pas serveriai.lt už 4.5 Lt/mėn. Pas kitus
hostintojus irgi panaši sumelė būtų (-;. Jeigu paskaičiuosi ekonomiką tai
manau pats išleidi vien ant elektros daugiau laikydamas kompą namie/ofise.

Tuo tarpu autorius, kaip žinia tingi gaišti laiką (-; Jis galvoja, kad
pasistatys savo serverį, tai nereikės jo nei prižiūrėt nei sukti galvą,
kodėl DB stabdo ar kodėl trūksta RAM'o.

Pas autorių problema yra tame, kad jis turi kreivą softą ir/arba nelabai
tinkamą serverio konfigūraciją. Tai ir reikia tvarkyti.

-Mindaugas J.