Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: Feniksas
Data: 2009-08-06 13:20:39
realiai cpanel ir webmin kai nieko su jais nedarai - jei tiesiog kabo
atminty ir netrukdo.
sunaudoja nuo 90 iki 150Mb - kas nera labai daug. negryzkim prie tos
temos, 100Mb nepakeis nieko.

dar karta: PHP/apache galiu padaryt, kad skraidytu, t.y. eaccelerator,
apc, apache tweak, nginx ir t.t.
bet tai kainuoja butent RAM.

jei statyciau deze namie - ram dabar labai pigus, galeciau susidet 2-4
gb

"Mindaugas J." <mindaugas@i-solutions.lt> wrote in message
Tavo atveju aš manau, kad valdymo paneliai, tokie, kaip webmin ar
cpnel realiai turi būti nereikalingi. Jeigu sukasi 1 projektas, kam
reikalingas toks panelis, kuris tik papildomai resursus valgo?

Dėl InnoDB tai yra geras daiktas, bet tik ten, kur realiai reikia.
Beto, kaip supratau pas tave resursus valgo ne MySQL'as, o PHP (-;

Jeigu vistik MySQL'as, tai aš būčiau linkęs pradžioje tikrinti
užklausas/duomenų struktūras, o ne kaltinti variklį (-;

-Mindaugas J.