Tema: Re: Hostingas is namu ar ofiso
Autorius: Feniksas
Data: 2009-08-05 23:54:29
ok, pasakysiu ka turiu:
Cpanel - cia tai shudas, nors optimaizinta vps versija, su visais
pagalbiniais servisais ~100-150Mb kaip nieko.
Apache worker_mpm - paieskojau googlej "low memory settings" ir juos
pritaikiau ~512ram turinciam servui
mySQL - vat cia tai peilis: naudoju innodb... o kad veiktu reikia
skirt innodb_buffer_pool_size daugiau nei default
php - skriptui berods 64Mb
visa kita daug neuzima, dauguma nereikalingu servisu atjungta

kas dar nepajungta: php cachingas, ale eaccelerator (+~50Mb)

visa tai ant idle yra ~500Mb, kai veikia koks cron taskas ar paleidi
benchmarka, tai nori lipt per 700-800Mb.
Riba - 768Mb, burts - 1.5Gb

jei viska suoptimizuoji, ant minimum settingu, isjungi innodb, apache
ant minimaliu nustatymu ar netgi tarkim prefork - galiu sutilpt i
~300Mb, bet puslapio pasikrovimo laikas nukencia + neprognozuojamas
elgesys prie kazkokio rimtesnio load'o. front end'as geras, YSlow
reitingas daugumoj puslapiu virs 90, loading time isspaudziu iki 2sek,
net ir prifarsiruotuose puslapiuose, kas yra svarbu. tokie dalykai
KAINUOJA. shared hosting'e to neturesi jokiu galimybiu padaryt.

namie tureciau 2-4gb ram, toks servas su minimum trafico kainuoja nuo
200-300Lt/men.

galimos iseitys:
-Atsikratyt sunkiu cms (drupal): kitu cms arba nemoku, arba per pliki,
arba kainuoja ir t.t. sakyciau dar yra joomla, bet jos architektura
man nepriimtina, wp - jega, jei nereikia modifikaciju, kol neiseini is
bloginimo ribu, tol viskas zjb.
-Imt rimta gelezi ir nesukt kiausu - taip ir bus, bet dabar per
brangu...
-Statyt gelezi namie: linuxa siek tiek ismanau, vistiek gautuose
servuose is tiekeju ne viskas buna ant lekstutes padeta. Isgirdau
argumentu, kad reikes rupintis patikimu dns provideriu ir parintis,
kad tinklas nenuluzhtu.

p.s.  patarimus hostint kazka uz 5Lt/men pasilaikykit, brosiuriniai
saitai veikia bet kur.

"Mindaugas J." <gloomers@gmail.com> wrote in message
> [...]
> manau tavo atveju viską būtų galima hostintis pas serveriai.lt už
> 4.5 Lt/mėn. Pas kitus hostintojus irgi panaši sumelė būtų (-;. Jeigu
> paskaičiuosi ekonomiką tai manau pats išleidi vien ant elektros
> daugiau laikydamas kompą namie/ofise.
>
> Tuo tarpu autorius, kaip žinia tingi gaišti laiką (-; Jis galvoja,
> kad pasistatys savo serverį, tai nereikės jo nei prižiūrėt nei sukti
> galvą, kodėl DB stabdo ar kodėl trūksta RAM'o.
>
> Pas autorių problema yra tame, kad jis turi kreivą softą ir/arba
> nelabai tinkamą serverio konfigūraciją. Tai ir reikia tvarkyti.

>>> tragiskas. O jei kursi saita, kuriame bus daug lankytoju, ir nuluz