Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Artūras-M
Data: 2010-03-14 15:13:17
On 2010.03.14 10:53, FX wrote:
> Bliaaaaaa tu tokia tema palietei :D jis seniau su Galvos Dagtaru chia
> pjovesi apie haiendinius aparatus ir spl'us :DDD tiesa ta, kad hostingo
> guru dar yra ir aukshtos kokybes garso sistemu guru, del ishlavintos
> klausos telefonu gali atskirti kurio kliento reiktu esant galimybei
> atsisakyti... :DDDD

Apie garso kokybę, tai ar tu ar galvos daktaras, abu labu tokie pat :))

Šiaip tai apgailėtinas atrodai. Nesugebi rasti sau hostingo savarankiškai, o
keliesi kaip tikras hostingo kritikas ;) Nieko asmeniško, bet kai man reikėjo
hostingo, išsinuomavau serverį o likučius pardaviau, dar apturėdamas sau naudą.
Tokiu būdu ir gimė hostingas, kuriam įkąsti bandai.  Nežiūrint mano labai
bjauraus charakterio, tas hostingas turi gerą vardą ir toliau sėkmingai plečiasi ;)
Šunes loja, karavanas eina ;)