Tema: Re: hostex -niu niu niu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-08 15:39:38
Nesuabsoliucinciau. Pavyzdziui vieno zmogaus imonei, su kuriuo
susipazinau butent per o.www sumokejau uz IT paslaugas virs 200.000.
Kitam mokejau, kad teiktu paslaugas mano klientui - po to pasirode, kad
pigiau ji bus nupirkti. Variantas, kad cia surastas zmogus dabar pas
mane dirba turbut jau nesiskaito.